Wat zijn de mogelijkheden met hulp op afstand
Met hulp op afstand kunnen we kleine problemen oplossen. Een aantal van deze zaken zijn:
- E-mailinstellingen aanpassen.
- Programma instellingen aanpassen van o.a. Excel, Word, Outlook, PowerPoint etc.
- Internetinstellingen, let op u moet wel internetverbinding hebben.
- After service, wanneer uw computer bijv. is geïnstalleerd maar wat kleine zaken niet helemaal naar wens zijn.
Wanneer u contact met ons opneemt, bekijken wij of uw probleem met hulp op afstand op te lossen zijn. Als wij het daadwerkelijk met hulp op afstand kunnen oplossen, dan begeleiden wij u door het proces heen.
Mocht u nog meer willen weten over wat de mogelijkheden zijn en wat noodzakelijk is om problemen met hulp op afstand op te lossen, lees dan gerust verder. U kunt natuurlijk ook gelijk contact met ons opnemen, wij leggen u graag onze mogelijkheden uit.
Snel kijken wat de mogelijkheden zijn of benieuwd naar onze werkwijze, klik op de voor u interessante link:
Wij willen u verzoeken altijd wel eerst contact met ons op te nemen, wanneer wij uw probleem met hulp op afstand kunnen oplossen, dan verzoeken wij u op de volgende button te klikken:
Wat kunnen we met oplossen met hulp op afstand:
- Programma instellingen aanpassen.
- Mail instellingen aanpassen.
- Printer instellingen aanpassen.
- Bestanden die u mist na een installatie op uw computer terugzetten.
- Contactpersonen die u mist na een installatie terugzetten.
- Bij een virus een scan van de virusscanner aanzetten.
- Zaken uitleggen, maar dit is wel beperkt tot het aan u laten zien hoe u iets moet doen.
Wat kunnen we niet oplossen met hulp op afstand:
- Een gecrashte computer of laptop weer aan de gang helpen.
- Uw computer of laptop fysiek repareren.
- Uw computer of laptop compleet installeren.
- Diagnose stellen bij een diepliggend probleem.
- Smartphone of tablet problemen oplossen.
Wat is noodzakelijk om computerproblemen met hulp op afstand op te kunnen lossen:
- Een werkende computer of laptop.
- Een werkende internetverbinding.
- Telefonisch contact zodat het zeker is dat wij op de zaak aanwezig zijn.
- Uw toestemming waarna wij inloggen op uw computer.
Nog een paar belangrijke punten op een rij:
- De mogelijkheden met hulp op afstand zijn beperkt.
- Wij zullen nooit op uw computer inloggen zonder uw toestemming.
- Wanneer wij klaar zijn loggen wij direct uit en melden dit aan u.
- U betaalt alleen voor de daadwerkelijke benodigde tijd om het probleem op te lossen.
- Wanneer deze werkzaamheden onder after service vallen, dan is dit voor u gratis.
- Uitleg video
Onze werkwijze hulp bij hulp op afstand:
- Na een reparatie zetten wij in overleg met u hulp op afstand op uw computer of laptop zodat wij eenvoudig met uw toestemming toegang hebben tot uw computer of laptop.
- Wij loggen alleen in overleg met u in op uw computer of laptop.
Uitleg werkwijze in alle overige gevallen:
- Wij vragen u om naar onze website te gaan.
- En dan naar onze pagina hulp op afstand.
- Daar staat een button: hulp op afstand, hier dient u op te klikken.
- Dan krijgt u eerst een code en daarna een wachtwoord, welke u aan ons dient door te geven.
- Daarna moet u nog een keer toestemming geven voordat wij kunnen inloggen.
- Nu wij in uw computer zijn ingelogd, kunnen wij kijken wat we kunnen doen.
- Wij loggen direct uit wanneer wij klaar zijn met de werkzaamheden of als wij zien dat het niet mogelijk is om het probleem op te lossen via hulp op afstand.
- Mocht het oplossen niet mogelijk zijn, communiceren wij dat direct met u.
- Wanneer de werkzaamheden niet onder de garantie vallen, zenden wij u per e-mail de factuur voor de daadwerkelijke tijd. Deze factuur dient u binnen 14 dagen te betalen.